אני רוצה לשתף אתכם בסיפור האישי שלי, המסע שלי להרזיה ולחיים בריאים. הייתי תקועה במשך שנים בניסיון לרדת במשקל, ניסיתי כל דיאטה אפשרית – תמיד בחיפוש אחר הפתרון המושלם. הדיאטות האלה תמיד הסתיימו באותו האופן – בהתחלה הייתי מאבדת כמה קילוגרמים, אבל מהר מאוד העליתי אותם בחזרה ואפילו יותר. זה היה מתסכל, ובסופו של דבר הבנתי שאני צריכה גישה אחרת, משהו שיחזיק מעמד לטווח הארוך.

אז הגעתי למרים, יועצת בריאות טבעית, ושם הכל התחיל להשתנות. מרים לא דיברה איתי על "הרזיה מהירה" או "דיאטות קסם". היא הציגה בפניי גישה של תזונה נכונה להרזיה, גישה טבעית ובריאה שמתאימה לגוף שלי ולמה שהוא באמת צריך.

איך הכל התחיל

בפגישה הראשונה עם מרים, היא ביקשה ממני לספר על ההרגלים שלי ועל כל הדיאטות שניסיתי בעבר. היא שאלה שאלות שממש גרמו לי לחשוב על מערכת היחסים שלי עם אוכל, על למה אני אוכלת ואיך אני מרגישה אחרי כל ארוחה. מהר מאוד הבנתי שיש דברים עמוקים יותר שאני צריכה לשנות, ולא רק את מה שנמצא על הצלחת.

מרים התאימה לי תפריט תזונה להרזיה שהיה מותאם בדיוק לצרכים שלי. לא הייתה פה שום גישה של "אל תאכלי את זה" או "תאסרי על עצמך את ההוא". להפך, היא עזרה לי להבין איך אפשר לאכול נכון וליהנות מהתהליך. אכלתי בצורה מאוזנת, ולמדתי להקשיב לגוף שלי.

ההשפעה האמיתית – שיפור הבריאות וההרזיה

התחלתי להרגיש את השינוי כבר אחרי שבועיים. רמת האנרגיה שלי עלתה, העור שלי נראה בריא יותר, והכי חשוב – המשקל התחיל לרדת בצורה יציבה ונעימה. כל זאת, בלי תחושת הרעב המוכרת או התסכול מדיאטות קודמות. מרים עזרה לי להבין שהתזונה להרזיה היא בעצם תזונה שמחזקת את הגוף, ולא מתישה אותו.

מצאתי את עצמי מתמידה בתפריט התזונה שמרים יצרה לי – לא מתוך תחושת חובה, אלא כי הרגשתי טוב. הבנתי שאני לא רק מאבדת משקל, אלא גם זוכה בחיים בריאים ומאוזנים.

מה כל כך שונה בגישה של מרים?

  • התאמה אישית: מרים בנתה לי תפריט שמתאים לצרכים שלי ולמה שאני אוהבת לאכול. לא הייתה כאן שום "תבנית קבועה".
  • ליווי ותמיכה: מרים תמיד הייתה זמינה, תמיד תמכה ונתנה לי כלים להתמודד עם כל קושי. זה עשה את כל ההבדל.
  • גישה של איזון: במקום להרגיש שאני "מרזה", הרגשתי שאני מחזקת את הגוף שלי, מטפחת אותו, ואוהבת אותו יותר.

שאלות ותשובות שאני קיבלתי תוך כדי התהליך

כל אחד ואחת מגיבים אחרת, אך כבר אחרי מספר שבועות תוכלי/י להרגיש שינויים במידת הבגדים, רמות האנרגיה, והתחושה הכללית. חשוב לזכור שזה תהליך הדרגתי וממוקד באיכות, לא רק בכמות.

כן! רבים מהמטופלים שהגיעו אלי ניסו דיאטות קודמות ולא הצליחו להתמיד בהן. המטרה שלי היא להראות לך שעם תפריט תזונה מאוזן ומותאם אישית, זה לא מרגיש כמו "דיאטה", אלא כמו סגנון חיים בריא.

בהחלט כן! גיליתי שאפשר לאכול נכון ולהרגיש מלאת אנרגיה, והמשקל יורד בצורה טבעית. אין פה שום סבל, רק תחושת רוגע וסיפוק.

כבר אחרי חודש ראיתי שינוי משמעותי במשקל, אבל הכי חשוב – הרגשתי שינוי פנימי. היה לי יותר כוח, אנרגיה וביטחון עצמי.

בהחלט. התפריט שמרים יצרה לי הוא משהו שאני יכולה להחזיק בו, כי הוא לא מרגיש כמו דיאטה אלא כמו סגנון חיים בריא.

למה אני ממליצה על מרים?

אם את מחפשת גישה טבעית, אמיתית, ואחת שתלווה אותך בדרך להרגיש טוב עם עצמך ועם הגוף שלך – מרים היא בדיוק מי שאת צריכה. היא תדע להקשיב לך, להבין את הצרכים שלך, ולעזור לך לבנות תפריט תזונה להרזיה שיעבוד בשבילך.

אל תהססי, אני יודעת שזה יכול להיות הצעד שישנה לך את החיים כפי שהוא שינה לי. אני מזמינה אותך ליצור קשר עם מרים ולקבל ייעוץ אישי ומקצועי. תשאירי פרטים כאן באתר, או תתקשרי למרים בטלפון 050-221-5602.

זה הזמן שלך לעשות את השינוי, להתחיל תהליך בריא, מאוזן ונכון – כי מגיע לך להרגיש טוב עם עצמך! 💚

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *